نوشته شده توسط : امیرحسین هوشمندزاده

 

معجزه رژيم ؟    

يكي از راه‌هاي حفظ سلامتي و برخورداري از عمر طولاني همراه با سعادت و خوشبختي براي همه افراد، مبارزه درست با اضافه وزن و انتخاب رژيم صحيح غذايي است.و . شما كه مي‌توانيد خود و خانواده را با غذا درمان كنيد چرا متوسل به دارو مي‌شويد؟

با معجزه رژيم سلامتی چگونه است ؟

در سلامتی اسراری نهفته است که خدا برای بشر قرار داده و فقط با تغذیه صحیح ، ورزش و تحرک و آرامش فکر و اعصاب کامل می شود ، غذا درمانی بهترین درمان است . می دانیم رژیم ها و روش های بسیاری در دنیا وجود دارد چه فایده که پشتش بیماریهای مختلف هم هست اما این روش آخرین و کاملترین روشی خواهد بود که مطمن با شيد نه 1000 سال بلكه 10000 سال آینده هم از آن پیروی خواهند کرد زیرا سالم  و کامل بودن آن حرف اول و اجراء شما حرف آخررا می زند به تصديق پزشكان ايراني و خارجي كه آن را امتحان كرده يا بروي ديگران مشاهده نموده اند به شرطی که سلامتی و تناسب اندام را مهمترازبی توجهی به خود و دیگران بدانید ضمنأ هیچ زیبائی هم ارزش از دست دادن سلامتی را ندارد.

 

من مطمئن هستم  روزی خواهد رسید که در جهان هیچ خانه ای بدون این کتاب نباشد زیرا در جهان امروز( ایمان قدیمی ، هوای پاک قدیم ، تغذیه سالم قدیم ، تحرک و آرامش ، لطف و صفای قدیم فرار کرده و همه نیاز به اطلاعات جهت مقابله با آن را دارند و این فقط و فقط به لطف بیکران خداوند بوده که مرا و روشم را در این راه قرار داده  پس نوشتهاي كتاب را جدي بگيريد ودقيق اجرا نماييد تا هميشه خود و خانواده سالم ومتناسب بمانيد

 

بشر براي سلامت تك تك اعضاء بدن از موي سر تا نوك پا زيبايي و سلامت پوست و مو  استحكام استخوانها. قدرت وفعاليت مغز. روح و روان . قلب وعروق. ريه ها .كليه ها .معده كبد . غدد . هرمونها . سلامت دهان ودندانها . چشمها وگوشها . جذب غذا از رودها و دفع بموقع مذاج بصورت طبيعي بالاخره چهار ستون بدن نياز به تمام خوراكيهاي مفيد و طبيعي دارد كه متاسفانه امروزه بعلل مختلف موجود در جهان مثل كمبود وقت گراني و ندانستن ارزش غذائي  و سلامتي  جاي آنها را به خوراكيهاي بي خاصيت و تنقلات بي ارزش امروزي داده است.

 

 

 

 

تنها يك چيز ممكن است شما را ناموفق كند ترس از بي ارادگي پس به تاخير انداختن و از دست دادن فرصت بدتر از انجام ندادن آن است.  اراده بهترين اسلحه  است كه از شما يك نقاش، يك هنرمند، يك خلاق و يا يك خوش اندام سالم مي سازد .

 

 

هيچ كاري سخت نيست فقط  قدم اول را بايد برداشت مطمنا يك روش خوب و سالم به صد راه اشتباه برتري دارد و بدون تلاش چيزي  رخ نمي دهد حتي معجزه(بجزمعجزه خداوند)پس داشتن كتا ب معجزه رژيم پوياكاشاني به تنهائي معجزه نمي كند بايد دستورات را اجراء نماييد

 

 

 

تجربه بد معلمي است اول امتحان مي كند بعد مي آموزد

در حاليكه معلم اول مي آموزد بعد امتحان مي گيرد، پس:

كسانيكه جوان، سالم ، متناسب و داراي پوست خوبي هستندهرگز پيري،بيماري،  زشتي اندام ونگراني هاي آينده را حس نمي كنند و در پي نگهداري آن نيستند چه بسا اين كتا ب مسير زندگي ميليونها انسان را تغيير دهد .

 

تندرستي و تناسب اندام  مي تواند عادت باشد  ولي بايد  آن را پرورش داده نگهداريد پس ياد بگيريد چگونه  پاداش خود  و كليد آينده را دردست بگيريد .(درست خوردن و ورزش كردن تن و عقل را سالم مي كند ) به ياد داشته باشيد زندگي هميشه نيست به همين سرعتي كه بزرگ و جوان  مي شويد پير مي شويد،پس قدر تمامي لحظات را بدانيد . پيروزي حق شماست كه از اشتباه خود درس بگيريد هزاران راه را رفته ايد اما راه درست را كه به خوشبختي مي رسد انتخاب كنيد زيرا انسان خوشبخت كسي است كه سالم و با عقل باشد.

(مطمن باشيد جديت شما را بمقصودتان نزديك تر مي كند )

 

تاكي مي خواهيد با اشتباه خود رابيمار كنيد بيدار شويد توجه كنيد شاه كليد سلامتي وتناسب اندام دردست خود شما است
به لطف خدا من توانستم شما هم با قدرت بگوييد مي توانم .اين كتاب گنجيست در زير خاك دانشمنديست با لباس ساده و حكيمي است ناشناخته اين كتاب چون جان براي فرد فرد لازم است.

براي بدست آوردن اثر مثبت از كار خود مطمئن باشيد بدون روش خوبه تغذيه صحيح نمي توان  به نتيجه مطلوب رسيد پس اين كتاب  كه نتيجه 50 سال تجربه وتحقيق بروي افراد مختلف است را به آنها توصيه كنيد و در محل كار يا كنار فروش  لوازم ورزشي (تردميل) به آنها فروخته يا هديه نماييد زيرا تغذيه درست به اضافه راهپيمائي و ورزش هر دو بايد كنار هم باشند .

از يكنواختي  غذاهاي رژيمي خسته شده ايد؟ نگران نباشيد در اين كتاب شما از  طرز تهيه انواع غذاهاي رژيمي مثل { سالاد الويه ، پيتزا، كوفته ، سوپ ،دلمه ها ، كبابها و انواع خورشتها و خوراكها } مي توانيد استفاده نماييد.

برای خرید این کتاب با این شماره تماس بگیرید.09365413757

 



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد